Brain Work

RESEARCH & INSIGHTS
Wanneer wij te werk gaan duiken we direct in de wereld van onze opdrachtgever en zijn (potentiële) klanten. Hierbij staan inzicht in de markt en de doelgroep centraal. Aan de hand van trends in retail, data en concurrenten brengen wij de markt in kaart en verdiepen wij ons in de behoeften van de doelgroep met als doel aanbod en behoefte naadloos op elkaar aan te laten sluiten.

BRANDING EN POSITIONERING
Om in het drukke retail speelveld toch een plekje in het brein van de consument te bemachtigen, is het belangrijk om een onderscheidende positionering te kiezen en deze door te vertalen naar bijbehorende merkassociaties. Deze hebben immers invloed op het verwachtingspatroon van de consument. Wij helpen merken en retailers om relevant te blijven in zowel hun branche als voor de consument van morgen.

(ONLINE) MARKETING STRATEGIE
Wanneer wij voor een merk of retailer aan de slag gaan, gaan we altijd eerst op zoek naar het antwoord op de vraag achter de vraag: WAAROM? Dit vormt de basis voor de later te formuleren doelstellingen die de consument er van moeten overtuigen om over te gaan tot een aankoop. De doelstellingen leidden op hun beurt tot een strategisch plan. Hierbij denken wij altijd 360 graden; on- en offline gaan bij ons hand in hand.

CONTENT MARKETING
De hedendaagse consument oriënteert zich meer online dan ooit en is steeds actiever op social media kanalen. Maar hoe bereik je die consument die vanuit talloze kanalen overspoeld wordt met informatie? Wij helpen retailers om boeiende, interactieve content te verzinnen die past bij het merk en relevant is voor de eindgebruiker.

CONCEPTING 360° CAMPAGNES
Wij maken geen onderscheid tussen offline- en online communicatie. Op basis van de customer journey bedenken wij alles omvattende campagnes die verschillende touchpoints in de journey raken. Hierbij is onze insteek altijd digital first en richten wij alles op het bereiken én overtuigen van de consument op het juiste moment.

Lift me up