PLUS

| Pasen

Goed eten is samen eten. Dat is de kernboodschap die bij PLUS centraal staat. Zo ook rond  Pasen. Pasen vormt een steeds belangrijker feestmoment in het jaar, waarbij gezellig samen eten een veelvoorkomende traditie is. Iets waar PLUS vanuit de kernboodschap graag op wil inspelen.

Vraag:
Ontwikkel een concept voor de assortimentsspecial voor Pasen. Een special waarbij het totale paasassortiment op een overzichtelijke manier naar voren komt en de focus ligt op inspiratie. Naast de assortimentsspecial is ook de vraag om alle on- en offline communicatie voor de Paascampagne te ontwikkelen.

Alle communicatie moet hierbij in lijn liggen. De consument moet bij de diverse touchpoints overtuigd worden dat PLUS dé supermarkt is voor het doen van de paasboodschappen. Touch points als: online, in de winkel maar bijvoorbeeld ook de weekfolder.

Oplossing:
We hebben een assortimentsspecial ontwikkeld waarbij inspiratie en sfeer centraal staan en de prijs ondergeschikt is. De special heeft een duidelijke indeling, waarbij het assortiment geclusterd is (ontbijt, brunch, lunch etc.). De fotografie is verleidelijk, mooi gestyled en huiselijk. Waarbij de volledige aandacht naar het product gaat – het eten. In ieder sfeerbeeld staat één product of productgroep centraal, zonder onnodige opsmuk of decoratie, waarbij props en ondergronden in één kleurtoon zijn gekozen. De productpagina’s zijn strak opgemaakt. De copy is inspirerend en afgestemd op het product. Dit alles zorgt voor een overzichtelijke, kwalitatieve en inspirerende assortimentsspecial die de consument verleidt om PLUS te bezoeken. De verleiding zet zich voort in de overige campagnematerialen. Zowel instore, als online en in de weekfolder komen Paascampagne-uitingen terug.

Op basis van het concept van het themabureau hebben we de diverse communicatiemiddelen uitgewerkt. De feestelijke uitstraling en paaselementen creëren hierbij een fijn paasgevoel. In alle uitingen komt de fotografie uit de assortimentsspecial terug, om er een mooi en feestelijk geheel van te maken.

En zo ziet dat eruit:

Neem contact met ons op

Laten we samen gaan sparren en van shoppen een beleving maken. Ons team staat klaar om al je vragen te beantwoorden.

Contact opnemen