Over ons

| Wie we zijn

Door de combinatie van onze kennis van Retail en de constante drang naar innovatie is Giesbers Retail al meer dan 50 jaar toonaangevend in het Retail landschap. We werken samen met onze klanten aan Retail innovatie, Smart Content en Marketing Automation met als doel het stimuleren van verkoop en interactie met de klant.

Met ruim 100 retailspecialisten zijn we de one-stop-shop voor volledig geïntegreerde 360 graden communicatie. Van strategie en creatie tot contentproductie en data-optimalisatie. Onze multidisciplinaire teams vormen zo het verlengstuk van de communicatie- en marketingafdeling van onze klanten.

Gedreven door innovatie, zetten we uw organisatie in de startblokken voor de wereld van morgen: automatische opmaak van al uw digitale en offlinecommunicatie assets en de distributie naar alle touchpoints, gekoppeld aan data en analytics met als uiteindelijke resultaat: De consument echt in het hart te raken.

Activeer je merk

| Hoe we doen wat we doen

We zetten de consument centraal en zo creëren we de ultieme beleving rond je merk. Door middel van grondige analyse van data, vertalen we doelstellingen naar sterke activatieconcepten die de consument echt in het hart raken. Onze content specialisten brengen concepten tot leven. Online, instore en on the spot. Data analyse zorgt ervoor dat we kunnen optimaliseren waar dat nodig is. Zo blijft je merk altijd actief en dus relevant.

Activeer je merk

| Hoe we doen wat we doen

We zetten de consument centraal en zo creëren we de ultieme beleving rond je merk. Door middel van grondige analyse van data, vertalen we doelstellingen naar sterke activatieconcepten die de consument echt in het hart raken. Onze content specialisten brengen concepten tot leven. Online, instore en on the spot. Data analyse zorgt ervoor dat we kunnen optimaliseren waar dat nodig is. Zo blijft je merk altijd actief en dus relevant.

Stap 1 – Analyse & Roadmap (Strategie)
We beginnen met een grondig begrip van de merkdoelstellingen. Dan stellen we strategische aanbevelingen voor, op basis van onze kennis, onderzoek, en door analyse van trends in de markt. Aan de hand van de gekozen strategie schrijven we een scherpe briefing, waarmee onze creatieven aan de slag kunnen.

Stap 2 – Van idee tot design (Creatie)
Aan de hand van de gekozen strategie creëren we creatieve, impactvolle concepten en innovatieve designs, met als doel duurzame relaties te laten groeien tussen jouw retailmerk en de consument. Waarbij we de consument altijd zullen blijven verrassen met frisse en innovatieve inzichten.

Stap 3 – Content voor de ultieme beleving (Contentcreatie)
Een effectieve activatie vraagt om een perfecte uitvoering. Ons team van specialisten realiseert als geen ander de strategische doelen en vertaalt dit naar de juiste content. Zo creëren we de ultieme ervaring voor elk project en elk kanaal: On- en offline, Instore en On the Spot.

Stap 4 – Boost het resultaat (Optimalisatie)
We analyseren samen de behaalde resultaten, en door middel van data optimaliseren we waar nodig de geproduceerde content. We faciliteren eventueel ook A/B testen om conversieontwikkelingen inzichtelijk te kunnen maken.

Neem contact met ons op

Laten we samen gaan sparren en van shoppen een beleving maken. Ons team staat klaar om al je vragen te beantwoorden.

Contact opnemen