| Het Retail landschap verandert in een rap tempo

  • 14 juni 2019
  • 161
  • Jordy Jacobs

Creëer, publiceer & optimaliseer alle On- en offline marketinguitingen

We leven in het tijdperk van Customer Experience, waar klanten vloeiende, mooie en bovenal nuttige ervaringen verwachten van de retailers waar ze hun producten kopen.

Retailers die voorop willen lopen moeten daarom klanten op exact het juiste moment aanspreken met relevante content. Het uitzoeken van de doeltreffendste afbeeldingen, video’s, teksten en andere digitale content mag dus niet te lang duren. Giesbers Retail grijpt deze verandering met beide handen aan. Samen met onze partner Omnyo zijn wij nu in staat je retail organisatie in de startblokken voor de wereld van morgen te zetten.

We introduceren daarom trots ons Omnichannel Eco Platform.

Ons platform biedt een grotendeels automatische opmaak van al je digitale en offline communicatie assets en de on-demand distributie naar alle touchpoints, gekoppeld aan data en analytics. Met als uiteindelijke resultaat: De consument echt in het hart te raken met relevante en actuele content. Je bent in staat je marketingafdeling te optimaliseren, silo’s af te breken, de time-to-market te verkorten, kosten te besparen en misschien wel het belangrijkste: relevant te blijven voor de shoppers van nu.

Een van onze specialisten geeft graag een demonstratie van de mogelijkheden bij je op kantoor.