| Ons antwoord op de JA/JA sticker

  • 28 juni 2019
  • 207
  • Jordy Jacobs

Haal álles 
uit de digitale folder met content op maat.

Nu de Ja/ja sticker steeds vaker opduikt is het van groot belang voor retailers om nieuwe wegen naar de shopper te vinden. Giesbers Retail heeft het antwoord: De digitale folder. Al 50 jaar zijn wij de specialist op conversie verhogende reclamefolders en de ervaring die wij hebben opgebouwd, weten we feilloos door te vertalen naar de digitale variant van dit o zo belangrijke medium voor onze opdrachtgevers.

De consument verandert. Steeds vaker kiest hij zelf zijn kanaal, verwacht hij content op maat en op de plek en het moment dat het hèm uitkomt. Niet zo gek dus, dat de interesse in online folders de afgelopen 5 jaar is verdubbeld. En vanzelfsprekend vraagt zo’n online folder om een andere benadering dan zijn geprinte broertje.

Personalisatie aan de hand van een continu opbouwend profiel, last minute product aanpassingen en CTA buttons zijn slechts een aantal aspecten om rekening mee te houden in een wereld die mobile first georiënteerd is. Onze A-B testen met online folder optimalisatie hebben al ruimschoots bewezen positieve resultaten te genereren in views, clicks en conversie.

Samen met onze opdrachtgever Gamma en WePublish hebben wij de stap naar een digitale folder recentelijk gemaakt. In deze samenwerking zijn wij verantwoordelijk voor contentcreatie en design en WePublish voor de techniek. De resultaten zijn verbluffend. Cijfers wezen uit dat er 30 procent meer traffic is gegenereerd en de conversie zelfs met 16 procent steeg.