VOORJAARSCAMPAGNE 2023

Goed Eten is samen eten

Challenge

Met het voorjaar én Pasen in aantocht willen we Nederland laten genieten. Van het feit dat de zon weer schijnt, we weer naar buiten kunnen en vooral: dat we samen met vrienden en familie aan tafel zitten. Met als basisingrediënten het Feestelijk PLUS assortiment, de Huismerkproducten en Laagblijvers werken we aan het ultieme recept voor de Voorjaarscampagne 2023. Het thema? Vier Pasen met een goed gevoel!

Solution

We ontwikkelen een concept, inhakend op de marktontwikkelingen en foodtrends van 2023 en alle wensen van PLUS. Samen met Hippo zorgt Giesbers Retail voor de creatie, copy, (food)styling en vormgeving van het voorjaarsmagazine, dé inspiratiebron voor PLUS klanten. We bepalen de bladplank en fotografiestijl en ontwikkelen recepten en kleurenpalet. We presenteren het uitgebreide assortiment van PLUS en showen de lekkerste recepten die je direct wilt maken: van snel en eenvoudig tot uitgebreid en feestelijk. Maar het blijft niet bij dit ‘voorgerecht’. Het is de perfecte basis voor een volledige campagne waar heel Nederland bij kan aanschuiven.

Deliverables

De basis vormt het Goed Eten voorjaarsagazine, dat wordt verspreid in de winkels, huis-aan-huis op de mat valt én digitaal te bekijken is. Deze content gebruiken we voor een frisse 360 graden campagne. Hiermee geniet jij thuis van al het lekkers van het voorjaar en Pasen:

  • Goed Eten voorjaarsmagazine
  • Nieuwe (online) voorjaars- en paasrecepten
  • Inspirerende campagnebeelden
  • Boodschappen Magazine
  • PLUS Weekfolder & PLUS Vandaag Weekfolder
  • Creatieve paascontent voor verschillende online kanalen
  • Materialen voor 550 PLUS winkels door heel Nederland

 

Lift me up