PLUS
Goed eten
Challenge
Maak een onderscheidend magazine dat in het voorjaar, inclusief een Paasthema, gelezen wordt door 2.2 miljoen huishoudens in Nederland en dat klanten inspireert hun voorjaarsboodschappen bij PLUS te doen.
Solution
Een voorjaarsmagazine waarin we niet alleen op Pasen focussen, maar ook op de lente, met heerlijke voorjaarsrecepten. Ook nemen we je mee in de serie interviews met onze leveranciers van Kaas, Brood, AGF en Vlees; zo ontdek je welke reis je versproduct aflegt voordat het in de winkel ligt. Lees ook de serie interviews met de PLUS consument: hoe kun je duurzamer leven, door bijvoorbeeld biologisch of plantaardig te eten en minder afval te produceren? MVO-onderwerpen die PLUS actief stimuleert. Laat je inspireren!
Na het succes in het decembermagazine is ook nu de wijninsert toegevoegd, boordevol bruisende en sprankelende wijnen, met tips van de PLUS wijnspecialisten. Met het voorjaarsmagazine bieden we volop inspiratie voor een heerlijk gevulde voorjaarstafel én een assortimentsgids voor de beste voorjaars- en paasboodschappen. Dit smaakt naar meer.
Deliverables
In nauwe samenwerking met PLUS en Wunderman Thompson hebben we het inhoudsplan en bladformule geformaliseerd n.a.v. het concept Goed Eten. Samen met Hippo Creative Studios zijn de sfeerfotografie en alle product+- en packshotfotografie gerealiseerd. Met als resultaat:
120 pagina’s genieten + 4 pagina’s insert.
Ingekorte versie: 80 pagina’s + 4 pagina’s insert
(minder pagina’s, dezelfde inhoud. Hiermee spelen we in op de papiertekorten waarmee onze klanten kampen en kunnen zij de consument toch huis-aan-huis voorzien van het PLUS Voorjaarsassortiment).
Proef het voorjaar en laat je inspireren!
#magazine #bladformule #sfeerfotografie #food #creatie #vormgeving #publishing #redactie #retail