GAMMA

| Tijd voor tuin

GAMMA Nederland heeft voor de zomer van 2019 aan ons gevraagd of we tijd willen maken voor de tuin. Ons antwoord: natuurlijk willen we dat!

Vraag:
De concrete vraag was om de door Joe Public opgeleverde “Tijd voor tuin” ATL campagne door te ontwikkelen. Hoe gaan we de campagne in diverse kanalen laden? En hoe gaat de actielaag in deze periode -gevuld met feestdagen- eruit zien?

Onder “Tijd voor tuin” kunnen we alle elementen voor tuin bundelen. We willen hiermee claimen dat als je aan je tuin denkt, je meteen aan GAMMA denkt. Voor alle tuinklussen, groot of klein. Bij de eerste voorzichtige zonnestralen wil iedereen kunnen genieten van de eigen tuin. Maar voordat het zover is, moet er nog wel het een en ander gebeuren. Voor de één bestaat dat uit schoonmaken en opfrissen, de ander heeft een compleet nieuwe tuin in gedachten. Wat voor klus je dan ook voor ogen hebt, met de hulp van GAMMA gaat het je zeker lukken!

Oplossing:
Giesbers Retail is verantwoordelijk voor de creatieve doorvertaling van de campagne inclusief de actiecommunicatie rondom de feestdagen. Daarnaast hebben we de campagnefotografie verzorgd. We hebben in onze studio zowel de campagne beelden als mooie sfeerimpressies (meubelen) geschoten. Om de campagne op de online kanalen te versterken hebben we een animatie, de nieuwsbrief en de landingspagina’s ontwikkeld en vormgegeven. Om een volledige omnichannel beleving te realiseren hebben we verschillende POS-materialen opgeleverd, waaronder seizoensdoeken en posters voor in de tram.

Neem contact met ons op

Laten we samen gaan sparren en van shoppen een beleving maken. Ons team staat klaar om al je vragen te beantwoorden.

Contact opnemen