Etos

| Zoek je look

Zoek je look. Een van de thema’s die centraal staat bij Etos in de lente van 2019. Wanneer de eerste lentezon doorbreekt en de dagen langer worden, wil iedereen naar buiten. Uitjes met vrienden, of dagjes weg met familie. We gaan er weer op uit, maar dan wel op en top verzorgd! En met een bijpassende look.

Binnen het thema ‘Zoek je look’ zijn er vier looks gedefinieerd: Eye Candy, Beestachtig, Pastelparty en de Bloemige look.

Vraag:

Ontwikkel op basis van het aangeleverde concept ‘Zoek je look’ een doorvertaling naar zowel divers POS-materiaal als de weekfolders. Zorg ervoor dat onze klant met lentekriebels geactiveerd wordt om een nieuwe look uit te proberen.

Oplossing:
Op basis van het ‘Zoek je look’ concept hebben we een 360 graden doorvertaling gecreëerd. Het primaire doel was om een inspirerende folder te ontwikkelen en daarvoor hebben we onder meer verfrissende fotografie van deco-producten gemaakt. Dit beeldmateriaal hebben we doorvertaald naar winkelmateriaal, zodat de consument ook op fysieke touchpoints in aanraking komt met het thema.

Aan de hand van de toolkit hebben we onder meer A0 posters gemaakt voor de etalages. Ook ontwikkelden we ronde plafondhangers met beeldmateriaal van het thema. Verder ontwikkelden we kaartjes per look met daarop producten die passen bij de betreffende look. De kaartjes bevatten een QR-code die linkt naar de speciaal ontwikkelde landingspagina’s per look. In de winkel worden de kaartjes getoond op displays die passen bij het thema. Etos biedt tijdens ‘Zoek je look’ tijdelijk extra mascara merken aan. Deze mascara’s worden op de kassa getoond in een aparte display.

Neem contact met ons op

Laten we samen gaan sparren en van shoppen een beleving maken. Ons team staat klaar om al je vragen te beantwoorden.

Contact opnemen