Bruna

| Cool at skool

Elk jaar gaan er weer tienduizenden kinderen voor het eerst naar de middelbare school. Het perfecte moment voor Bruna om de schoolartikelen onder de aandacht te brengen. Want artikelen zoals schriften, pennen en een agenda mogen natuurlijk niet ontbreken op zo’n moment.

Vraag
Ontwikkel een concept waarmee toekomstige brugklassers, en hun ouders, geactiveerd worden om schoolspullen aan te schaffen bij Bruna

Antwoord
Dit is écht een campagne waarbij doelgroeponderzoek belangrijk is. Daarom hebben we diverse jongeren gevraagd naar hun beweegredenen en onderzoek gedaan naar hun belevingswereld. Wat vinden schoolverlaters/brugklassers belangrijk aan hun schoolspullen en welke taal spreken zij? Mede dankzij deze informatie heeft ons creatieve team de campagne met als titel ‘Cool at Skool’ ontwikkeld en uitgewerkt. Een campagne die zowel qua taal als vorm naadloos aansluit op de doelgroep.

De campagne wordt 360 graden ingezet, met o.a.:

  • Folder (print)
  • Digitale folder (extra editie/special naast de reguliere online folders)
  • POS materialen voor alle Bruna winkels
  • Lokale marketing uitingen zoals een kortingspas
  • Online uitingen voor social media en social advertising

Neem contact met ons op

Laten we samen gaan sparren en van shoppen een beleving maken. Ons team staat klaar om al je vragen te beantwoorden.

Contact opnemen